17 Вересня, 2024 5:17 am

Удари по аеродрому “Саваслейка” знищили до 50% ворожих МіГів, – Defence Express

Експерт зауважив, що через специфічність російських МІГів ворог десь раз на рік втрачає повітряну бойову одиницю через самозагоряння двигунів.

Внаслідок ударів по російському ареродрому “Саваслейка” може бути знищено від 25 до 50% МіГів ворога. Такі цифри озвучив головний редактор Defence Express Олег Катков у ефірі Radio NV.

Він нагадав, що в інтерв’ю американському виданню очільник ГУР Кирило Буданов вже офіційно повідомив про знищення літака Міг-31 під час удару 16 серпня по “Саваслейці”.

“Відносно кількості пошкоджених літаків, то українські видання, посилаючись на власні джерела, називали доволі серйозні цифри. Тому що, можливо, мова йде про те, що пошкоджено до шести МіГ-31. Це дуже  серйозна цифра, тому що, за оптимістичними оцінками, у РФ приблизно 24 МіГ-31К. І якщо один знищений – це вже супер, а ще пошкоджено 6, то мова йде про 25% таких машин. А враховуючи, що за більш реалістичною оцінкою, їх там взагалі 12, тобто одна ескадрилья, то це вже 50%. І це дуже-дуже серйозні втрати”, – прокоментував Катков. 

Він зазначив, що підняв всі попередження про загрози, які були оприлюднені Повітряними Силами останнім часом, і з цього видно, що зльотів з “Саваслейки” та загрози МіГ-31К дуже давно не було.

“Тобто десь, можливо, щось якось та співпало. Будемо сподіватись, що там мова йде не про те, що літаки уражені і вони зможуть у короткій перспективі бути полагоджені. Тобто результат приголомшливий, якщо дійсно мова йде про знищений повністю МіГ-31К, про можливість ураження ще 6 машин. Тоді це асторономічний успіх”, – сказав Катков.

Він зазначив, що МіГ-31 вже  не виробляється Російською Федерацією, тобто будь яка втрата цієї машини незворотня. 

Росіяни втрачають МіГи навіть не в бойових умовах

Експерт пояснив, що це пов’язано з технічними особливостями літака.

“Машина дуже специфічна, стара. В неї специфічне паливо – тільки для неї. Доволі розповсюджена проблема-хвороба, яка не була вилікувана у Міг-31, – це їхні двигуни, які регулярно горять. Прямо в польоті. І для розуміння, відпрацювання посадки на одному працюючому двигуні, а інший-який палає, – це стандартна вправа, якій починають вчитися пілоти одразу з опануванням цього літака. Десь раз на рік в поточних умовах у РФ втрачають МіГ-31 – не 31К, а інші в них є – перехоплювачі. І один на рік вони втрачають через пожежу двигунів. Тобто двигун починає горіти і машина не дотягує до аеродрому”, – пояснив екперт.

Щодо Міг-31К він зазначив, що це конверсія якраз під носій “Кинжалу” і після відповідного пристосування до ракет латак вже не може виконувати будь-які інші завдання.

“За наявною інформацією, під час робіт над 31К, скоріш за все через питання вантажопід’ємності цієї машини, знімається частина бортового радіолокаційного оснащення, включно з радіолокаційною станцією, і знімаються навіть пілони та кріплення для них, щоб полегшити машину, щоб вона могла підняти та розігнати “Кинжал”. Зворотній шлях після переробки літака МіГ у 31К майже неможливий”, – сказав Катков.

Comments (0)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *