14 Жовтня, 2024 11:50 pm

Клієнт “ПриватБанку” втратив з рахунку майже 445 тисяч: чоловік звернувся до суду

Оболонська окружна прокуратура Києва внесла відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань за фактом можливого шахрайства.

Клієнти “ПриватБанку” скаржаться на зникнення коштів з рахунків – один з постраждалих повідомляє, що з його рахунку без погодження була списана значна сума, і вимагає від банку компенсацію.

Про це йдеться у рішенні Печерського районного суду Києва.

Клієнт ПриватБанку вимагає компенсацію за несанкціоноване списання коштів з його рахунку. За словами чоловіка, 6 березня 2023 року з його банківського рахунку було здійснено кілька переказів на картки невідомих осіб на загальну суму 213 099 гривень без його відома та згоди.

Після цього він подав заявку на блокування своїх карток, але банк пізніше їх розблокував.

Клієнт вимагає від банку відшкодування в розмірі 441 766 гривень, що включає залишок коштів у 143 478 гривень, які були на рахунку до переказів, 69 621 гривню, пеню в 28 666 гривень, а також 200 тисяч гривень компенсації моральної шкоди.

приват, приватбанк

20 березня 2023 року, після подання заяви чоловіка, Оболонська окружна прокуратура Києва внесла відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань за фактом можливого шахрайства (ч. 3 ст. 190 КК України).

Під час перевірки руху коштів ПриватБанк з’ясував, що перекази відбулися через інтернет-платежі з використанням 3D-Security, при цьому дані картки були введені вручну через термінали сторонніх банків — “Південний” і “ПУМБ”. Невідомі отримувачі коштів наразі не встановлені.

Суд відхилив позов чоловіка до ПриватБанку про компенсацію коштів. Відповідно до рішення суду, клієнт самостійно сприяв розкриттю своєї облікової інформації, надавши доступ до свого облікового запису “Приват-24” сторонньому пристрою.

У матеріалах справи вказано, що 6 березня 2023 року позивач, пройшовши верифікацію в “Приват-24” через фішингове посилання, авторизував доступ до свого акаунту з іншого пристрою. За даними банку, на його фінансовий номер надійшов дзвінок для підтвердження входу, на який чоловік відповів ствердно через IVR-опитування.

Comments (0)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *