Ніколи не робіть цього! Намотав борг сусід, а заплатите ви: українцям виставляють міфічні цифри у квитанціях за газ
Якось допомагала сусідці передати показання газового лічильника зі свого телефону.
Українці регулярно скаржаться, що “Нафтогаз” нараховує їм зайві куби, через що їх зобов’язують сплатити вигадані борги.
Також компанія часто зв’язується з клієнтами щодо заборгованості, якої немає.
Жінка розповіла свою історію у Facebook під постом компанії про те, що робити у разі несправедливого нарахування заборгованості. За словами клієнтки, “Нафтогаз” буквально “намалював” їй борг, який насправді належить сусідці.
Справа в тому, що вона одного разу допомагала сусідці передати показання газового лічильника зі свого телефону. Невідомо як, але “Нафтогаз” вважав, що заборгованість стосується її рахунку, а не сусідки.
“Я згодна, якби дзвонили за мій борг (якого немає), але дзвонять за борг сусідки, якій я колись допомагала передати показники зі свого телефону”, – написала жінка.
Представник компанії запропонував з’ясувати деталі в особистому листуванні, а також надав інші способи зв’язатися з “Нафтогазом” для вирішення проблем:
- написати на електронну пошту client@gas.ua,
- звернутися до чат-боту GASUA (у Вайбері, Телеграмі)
- зателефонувати за телефонами гарячої лінії: 066-300-28-88; 098-300-28-88; 093-300-28-88.
Comments (0)