31 Жовтня, 2024 4:20 am

Як потоплені кораблі РФ стають баржами біля Кримського мосту

Речник Військово-морських сил України прокоментував появу барж та бонових загороджень довкола незаконно збудованого Росією Кримського мосту.

Російські кораблі “перевтілюються” в баржі біля Кримського мосту, щоб “спокутувати гріхи”.

Таку думку висловив речник ВМС ЗСУ Дмитро Плетенчук.

“Баржі навколо так званого “кримського мосту” – це реінкарнація російських кораблів, які було втоплено у Чорному морі. Хто був “поганим” кораблем в минулому житті, в наступному стає кримською баржею, щоб цими стражданнями очистити карму. Але справжні “грішники” стають взагалі боновими загородженнями”, – написав Плетенчук у Facebook.

До початку повномасштабного вторгнення російська пропаганда запевняла, що Кримський міст є найбільш захищеним стратегічним об’єктом.

Пропагандисти заявляли, що міст охороняється «на суші, воді, під водою, у повітрі та космосі». Зокрема про непробивний захист цього об’єкту писала улюблена газета Путіна «Комсомольська правда».

Пропаганда стверджувала, що міст мали б захищати бойові дельфіни, бойові плавці. Над мостом мав постійно перебувати супутник космічного спостереження. Мали б постійно літати винищувачі СУ-30. Поруч би мав плавати малий ракетний корабель типу «Штиль», а також протидиверсійні катери типу «Грачонок». Крім того, міст нібито захищався підрозділами Росгвардії та ФСБ.

Попри цей «потужний» та розпіарений захист брандери Sea Baby добралися до цілі без жодних ознак протидії та пошкодили Кримський міст спочатку 8 жовтня 2022 року, а потім ще 17 липня 2023 року.

Зараз окупанти встановили паралельно мосту 17 барж на якорях, які б мали створювати захист від ударів морських дронів.

Ось так це виглядає на супутниковому знімку.

Крім цих барж ще є якісь об’єкти, які входять у систему пасивної оборони мосту. Невідомо, які там ще затоплені елементи захисту від морських дронів та які бонові загородження встановлено.

По залізниці, яка йде по мосту наразі до окупованого Криму відправляються потяги у тому числі й з паливом. Про інтенсивність цього руху наразі мало відомо.

Поки не було ракетних ударів по поромним переправам, окупанти намагалися не використовувати цей міст для залізничного сполучення з материком, через певні проблеми з металевими конструкціями залізничного мосту після великої пожежі, яку спричинив український удар та коли горіли цистерни з паливом.

За інформацією з місцевих джерел залізничні перевезення відбувалися лише в обмеженому обсягу. А зараз на фото цілий потяг з цистерн та платформ.

Нагадаємо, раніше речник ВМС розповів, що росіяни вигадують нові способи захисту незаконно побудованого Кримського мосту через неможливість охороняти його за допомогою Чорноморського флоту. Відтак, для захисту мосту вони використовують баржі та бонові загородження.

Comments (0)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *