Журналістка висміяла курс з етикету Ольги Фреймут, який придбала за пʼять тисяч грн: чого навчає головний “Ревізор” країни
Однак, за словами авторки рецензії, на потенційних учениць чекає та інформація, яка у вільному доступі не тільки на сторінці Фреймут, але й в інтернеті в цілому. Найголовніше з тез колишньої зірки “Ревізора”, це те, що бізнес представляє собою не тільки великі корпорації, а й талант підприємців. “Бо навіть у Біблії сказано, що не можна закопувати свій талант”, – каже лекторка, подекуди порівнюючи себе зі священником.
Під час трихвилинних уроків знаменитість надає приклади бізнес-етикету з тих сфер, де сама працювала. Зокрема одна з лекцій містить “майстер-клас”, як треба просити підвищення заробітньої плати на прикладі професії літературної редакторки. У рекомендації Фреймут відмітила суму, яка у літредакторів скоріше викличе іронічну посмішку. Мовляв, якщо ви заробляє 2 тисячі доларів, не варто у свого боса одразу просити 5 тисяч.
Наприкінці курсу з “Бізнес-етикету” Фреймут проводить годинну відеозустріч з “випускниками”, де дає свою експертну відповідь на їхні запитання. “У групі щасливих учасниць курсу приблизно 30 людей. Частина з них за кордоном і намагається зрозуміти, як поводитись у нових умовах пошуку роботи або з іноземним роботодавцем. Але велика частина – в Україні і прагне налагодити роботу свого маленького бізнесу або навіть просто розпочати його, – пише журналістка. – Отож, одна з учасниць спитала, як же підібрати собі команду, як знайти правильних людей. Відповідь Фреймут пропоную занести в золоті аннали відповідей на всі питання: “Молитися”.
Як зазначає авторка, колишня телеведуча також надає перевагу “фантазіям на тему британської аристократії”. Наприклад, лекторка розповідає українцям, що влаштовуючи прийом, при представленні гостей одне одному, слід розпочинати з герцогів і графів. Не обійшлося й без уроків “як бути леді”. Як бонус, Фреймут надсилає ученицям назви книжок з бізнес-етикету. “Найкорисніша частина “курсу” для тих, хто, можливо, дійсно прийшов за цим. Але загалом лайфхак для інфошахраїв розкішний: заявляєш назву курсу, збираєш гроші і кидаєш “учням” кілька книжок із теми. Нехай самі читають, нема чого лінуватися”, – йдеться у рецензії.
Comments (0)